شنبه, ۲۸ مهر , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا، غلامحسین عماری امروز _سه‌شنبه بیست‌ودوم اسفند_ در جلسه کمیته فنی شورای ترافیک شهرستان ارومیه ضمن تبریک حلول ماه مبارک رمضان با اشاره به ایام پایانی سال و ترافیک موجود در معابر سطح شهر ارومیه بر لزوم انجام اقدامات پیشگیرانه و رفع تمامی نقاط حادثه خیز درون شهری و برون شهری احصا شده شهرستان تاکید کرد.

وی با تاکید بر لزوم هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نهادهای دخیل در امر رفع مشکلات ترافیکی و برطرف کردن نقاط حادثه‌خیز افزود: امیدوارم در سایه این هماهنگی‌ها و اهتمام جدی در اجرای مصوبات کمیته فنی شورای هماهنگی ترافیک شهرستان و شورای ترافیک استان، از مشکلات ناشی از حجم ترافیک و تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی کاسته شود.

فرماندار شهرستان ارومیه از رفع خطر بیش از ۸ نقطه حادثه خیز درون شهری خبر داد و گفت: برطرف ساختن تمامی این نقاط چه درون شهری و چه برون شهری باید در اولویت قرار داشته باشد.

به گزارش ایمنا، در این جلسه هم چنین اقدامات ادارات مرتبط درخصوص مشکلات ترافیکی محور ارومیه به تبریز بررسی شد و طرح توسعه زیر گذر امام علی (ع) و سطوح آن به تصویب رسید؛ با اجرایی شدن این طرح در آینده نزدیک بسیاری از مشکلات ترافیکی محور شمال به جنوب شهر ارومیه حل خواهد شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.