یکشنبه, ۶ آبان , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش روابط عمومی استانداری تهران، سجاد برنجی ظهر شنبه در جمع خبرنگاران، از توجه جدی مدیریت شهری صباشهر به جمع آوری واحدهای غیرمجاز ضایعاتی در این شهرستان خبر داد و اظهار کرد: نظر به مطالبه مردم در خصوص ایجاد مزاحمت این واحدها برای شهروندان، شهرداری صبا شهر با دستور دادستانی شهریار به موضوع ورود کرده است.

ضایعاتی‌ها زیر ذره‌بین شهرداری صباشهر/۲۰ واحد غیرمجاز پلمب شد

برنجی با اشاره به صدور احکام پلمب در کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری‌ها که وظیفه آن پیشگیری از تأسیس و گسترش و همچنین ساماندهی مشاغل مزاحم و صنوف آلاینده سطح شهر است، گفت: طی روزهای اخیر، با همکاری بسیار خوب فرماندهی انتظامی شهریار و کلانتری صباشهر بیش از ۲۰ واحد غیر مجاز فروش ضایعات در محور نسیم شهر-صباشهر پلمب شده است.

شهردار صباشهر با تاکید بر اینکه واحدهای ضایعاتی زیر ذره بین مدیریت شهری قرار دارند، عنوان کرد: روند پلمب این واحدها به هیچ عنوان در شهرداری متوقف نخواهد شد و طی روزهای آتی نیز تعداد دیگری از این واحدها تعطیل می‌شوند.

ضایعاتی‌ها زیر ذره‌بین شهرداری صباشهر/۲۰ واحد غیرمجاز پلمب شد

وی در ادامه تاکید کرد: آرامش و آسایش شهروندان، خط قرمز مدیریت شهری صبا شهر است و با توجه به اینکه فعالیت‌های واحدهای صنفی غیرمجاز ضایعاتی سبب وضعیت نامناسب، چهره زشت در محلات، ایجاد مشکلات زیست محیطی، ترافیکی و تبعات اجتماعی می‌شود به طور جدی با آنان برخورد می‌شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.