شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ



ایسنا/سمنان رئیس کل دادگستری استان سمنان، دادستان مرکز استان و تعدادی از مسوولان قضایی استان سمنان با خانواده شهید محمد خابوری دیدار کردند.

محمدجعفر عبدالهی رئیس کل دادگستری استان سمنان ۱۹ دی‌ماه به مناسبت ایام وفات حضرت ام البنین (سلام الله علیها) – روز تکریم مقام شامخ مادران و همسران شهداء با همسر و فرزند شهید محمد خابوری از شهدای منتسب به کارکنان اداری دستگاه قضایی استان دیدار و در جمع اعضاء خانواده این شهید شهید والامقام حاضر شدند .

رئیس کل دادگستری استان سمنان خطاب به همسر شهید والامقام محمد خابوری گفت: شهداء با نیل به مقام شهادت به فوز عظیم و صلاح و رستگاری دست یافتند و شهادت در راه باری تعالی دارای مقام و مرتبه ای عظیم است و اجر و پاداش آن نزد خداوند متعال محفوظ است.

این مسوول ارشد قضایی به اجر و پاداش خانواده های شهداء اشاره و ادامه داد: خداوند متعال برای شهداء اجر عظیمی قائل شده است و خانواده ، مادران و همسران شهداء  هم دارای سهم عمده بوده و می بایست قدر این انتساب را بدرستی دانست.

عبدالهی افزود: تکریم جایگاه والای مادران و همسران شهداء، در قله های رفیع ایثار به عنوان نمونه های صبر ، فداکاری و وفاداری فریضه ای واجب است تا علاوه بر زنده نگه داشتن فضیلت یاد شهداء، توجه به منشاء های رشد و اعتلاء اخلاق و معنویت موثر در جامعه به فراموشی نرفته و از یادگاران الگوهای شهامت و جانفشانی غافل نباشیم .

شهید والامقام و بسیجی دلاور آقای محمد خابوری در اول اردیبهشت ۱۳۲۹ در سمنان دیده به جهان گشود و به مدت ۱۲ ماه و ۱۲ روز در جبهه های حق علیه باطل حضور داشته و در تاریخ ۱۰بهمن ۱۳۶۵ در منطقه شلمچه براثر اصابت ترکش های ناشی از بمباران هوایی حزب بعث عراق دعوت حق را لبیک گفتند .

دراین دیدار معاون قضایی رئیس کل وسرپرست معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان و دادستان مرکز استان سمنان نیز حضور داشتند .

انتهای پیام

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.