جمعه, ۲۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، رئیس اتاق بازرگانی بین‌المللی هورگوس با اشاره به ظرفیت‌های برجسته این منطقه، بر پتانسیل‌های حمل ونقل باری بین‌المللی و همچنین منطقه ویژه تولیدی تاکید کرد.

«ما فامینگَ» در این بازدید و گفت و گو به ظرفیت‌های ویژه کشور چین در زمینه تجارت الکترونیک و مبادلات آنلاین اشاره کرد و از توسعه مراکز تجاری دیجیتال در سراسر کشور چین خبر داد.

 

وی همچنین در این دیدار گفت: در راستای توسعه تجارت دیجیتال جهانی فضایی به مساحت ۴۰ هزار متر مربع در استان هورگوس برای معرفی محصولات دارای ارزش افزوده بالا و صادراتی کشورهای واقع در مسیر جاده تاریخی  ابریشم تدارک دیده شده است.

فامینگ افزود: هدف از این اقدام ایجاد یک پلتفرم مشترک‌؛ فراهم کردن تسهیلات لازم برای توسعه تجارت بین‌المللی و افزایش صادرات کشورهای فوق است.

رئیس اتاق بازرگانی بین المللی هورگوس چین همچنین تاکید کرد که قراردادهای بین‌المللی باید تحت نظارت تشکل های خصوصی به ویژه اتاق های بازرگانی، منعقد، تا اطمینان حاصل شود که محصولات صادرشده  مطابق با استانداردهای کیفی بین‌المللی است.

در این دیدار محمد کلامی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی نیز از توسعه همکاری های دوجانبه مشترک استقبال کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.