شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ ساعت ×
پ
پ

شهریار نیوز:

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، محمود مسگریان امروز_شنبه اول اردیبهشت_ در جلسه صحن شورا که با حضور مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان، رئیس پنجره واحد این اداره کل و سرمایه‌گذار بخش خصوصی برگزار شد، اظهار کرد: حضور سرمایه‌گذار در شهر همدان فرصتی است که باید آن را غنیمت شمرد و مورد حمایت قرار داد.

وی با بیان اینکه اعضای شورا در حمایت و همکاری با سرمایه‌گذار تلاش خود را می‌کنند، افزود: با توجه به درخواست سرمایه‌گذار بخش خصوصی مبنی بر ایجاد جایگاه‌های شارژ خودرو برقی در شهر همدان، شورای شهر ضمن استقبال از این طرح حمایت خود را نیز اعلام می‌کند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان ادامه داد: تمام تلاش ما همکاری با سرمایه‌گذار است چرا که منافع آن برای شهر و شهروندان همدانی خواهد بود.

حجت الاسلام صفری افلاکی نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان هم با تأکید بر اینکه فرصت‌های سرمایه‌گذاری را نباید درگیر بروکراسی اداری کرد، اظهار کرد: بررسی موضوعات سرمایه‌گذاری در شورای شهر نباید معطل وصول نامه‌ها شود بلکه شورا باید سکاندار تنظیم جلسات استانی در این زمینه باشد.

وی با اشاره به اقدام ارزشمند سرمایه‌گذاری در حوزه حمل و نقل پاک و غیر فسیلی افزود: احداث کارخانه خودرو برقی به‌عنوان صنعت پاک، مزیت بی نظیری برای گردشگری در شهر ما محسوب می‌شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر همدان خاطرنشان کرد: با احداث این کارخانه، همدان اولین شهری خواهد بود که با خروج خودروهای فسیلی از مدار به عنوان پاک‌ترین شهر کشور، شهرت جهانی خواهد یافت.

حجت‌الاسلام صفری افلاکی با بیان اینکه همدان قطب گردشگری استان و منطقه است، ادامه داد: بزرگ‌ترین سرمایه شهر همدان آب و هوا و طبیعت خوب آن است که این ظرفیت با حذف سوخت فسیلی و استقرار خودروهای برقی، حفظ خواهد شد.

وی احداث کارخانه خودرو برقی در همدان را طرحی کلان و سرنوشت ساز برای استان برشمرد و اضافه کرد: اینگونه فرصت‌های سرمایه‌گذاری را نباید با ندانم کاری و پاس کاری‌های اداری از دست داد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.